onsdag 24 december 2008

God jul och ett riktigt gott nytt år!

Nu blir det några dagas uppehåll i bloggandet. Stort tack till alla läsare och ett extra tack till Cornucopia som så generöst omnämt undertecknads blogg på sin hemsida.

Till nästa år hoppas jag kunna förkovra mig något i HTML så att mina inlägg kan få en lite snyggare layout.

Utöver det se till att äta bra, riktig mat. Köp ekologiskt och närodlat och låt livsmedels industrins och läkemedels industrins hopkok stanna kvar på hyllorna. Det lönar sig flerfallt i längden dessutom så smakar det och mår du då så oerhört mycket bättre.

Ser fram emot att besöka Vancouver och se Canucks med Sudden i spetsen samt att återigen får återse alla vänner i Santa Cruz och hänga vid "The hook", surfers paradise.

tsunami surf
http://www.youtube.com/watch?v=EsaoL9hNANM

Annars så skall jag försöka att under 2009 leva efter devisen "ju mer man ger desto mer får man". Det är i det lilla, här och nu vi människor verkligen gör stor skillnad.

Lite musik som passar till dagens julstök (ersätt den söta glöggen med gluevine, mkt godare).

Shawn Mullins - Lullaby
http://www.youtube.com/watch?v=2sQIX1NTkcQ

1 kommentar:

Joakim Dettner sa...

God Jul och Gott Nytt År på dig själv! Ser fram emot dina inlägg under kommande år. Inte alla inlägg jag är så inläst på men jag lär och begrundar! Ha det så kul i Vancouver :-)! Påminn gärna de Svenske att det finns kvalificerad sommarträning i Ronneby när dom besöker Sverige till sommaren!