tisdag 23 november 2010

Big Brother

Följande meddelande kom upp när jag loggade in senast:

Vi har fått ett DMCA-klagomål rörande din blogg In the end we're all debt. Ett e-postmeddelande med detaljerad information om klagomålet har skickats till dig på 2010-nov-22 och inlägget har återställts till statusen "Utkast". Du kan redigera det här. Du kan publicera om inlägget med det stötande innehållet och/eller de stötande länkarna borttagna. Om du anser dig ha rätt att publicera detta innehåll kan du skicka ett motklagomål till oss. Mer information om vår DMCA-policy får du genom att klicka här. Tack för att du omgående tar itu med detta

Vad är det då för hemskt jag gjort? Jo jag har lagt in en länk från Youtub med musik av Nelly med titeln "only a dream". Nu har admin med automatik lagt in detta under utkast på min blogg dvs de har varit inne i min blogg och rotat runt bland mina inlägg utan min vetskap eller godkännande.

Och här lite mer att ta till sig rörande ämnet..

http://www.youtube.com/watch?v=6ZNqj9W8TLw&feature=player_embedded

Jag har lagt in tidigare inlägg i massor med motsvarande musiklänkar från youtube och varför just detta inlägg nu skulle vara ett problem är för mig totalt obegripligt. Kanske det har mer att göra med att jag la in ett kritiskt inlägg om Soros. Ni vet mäster manipulatoren och Djävulens ställföreträdare på jorden?

Fuck you!

Inga kommentarer: